Telefon: +48 572 314 265                                                                                                                                                                                     email: biuro.supvita@gmail.com

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO SUPVITA

Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży internetowej prowadzonej przez MKH-Naturalife Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością  z siedzibą w Toruniu NIP 8792763811, za pośrednictwem sklepu internetowego supvita.pl (zwanego dalej „Sklepem Internetowym”) oraz określa zasady i warunki świadczenia przez MKH-Naturalife Sp. z o.o.  z siedzibą w Toruniu usług drogą elektroniczną.

                       Definicje zawarte w Regulaminie:

  1. Sprzedawca – oznacza MKH-Naturalife Sp.z o.o. z siedzibą w Toruniu (87-100) przy ul. Filomatów Pomorskich 3c/91, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001151973, o numerze NIP 8792763811, o numerze REGON 540761212, będącego właścicielem Sklepu Internetowego.
  2. Magazyn – oznacza punkt, miejsce nadawania oraz odbioru przesyłek adres: MKH-Naturalife Sp. z o.o., ul. Filomatów Pomorskich 3c/91, 87-100 Toruń.
  3. Sklep Internetowy – platforma, strona supvita.pl umożliwiająca składanie Zamówień przez Klienta oraz świadczenie usług udostępnianych przez Sprzedawcę.
  4. Dostawca – oznacza podmiot z którym współpracuje Sprzedawca w zakresie dokonywania Dostawy Towarów-Kurierzy.
  5. Regulamin/Umowa o świadczenie usług – oznacza niniejszy dokument/regulamin określający zasady zawierania Umów Sprzedaży oraz zasady świadczenia i korzystania z usług udostępnianych przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu Internetowego Supvita.pl na rzecz Klientów. Regulamin określa prawa i obowiązki Klienta i Sprzedawcy. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).
  6. Dni robocze – oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-15:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  7. Dostawa – oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę za pośrednictwem Dostawcy określonego w zamówieniu Towaru. Dotyczy również dostawy: ebook w formie pliku PDF.
  8. Klient – osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale mogąca we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania, która nawiąże stosunek prawny ze Sprzedawcą w zakresie działalności Sklepu. Klient to także Konsument, jeśli w danej kwestii brak oddzielnych postanowień w stosunku do Konsumenta. 
  9. Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonującą ze Sprzedawcą czynności prawnej (zakupu), niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  10. Przedsiębiorca– oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub   jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  11. Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta– oznacza osobę fizyczną zawierającą Umowę sprzedaży bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści Umowy sprzedaży wynika, że nie posiada ona dla tego Przedsiębiorcy zawodowego charakteru, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  1. Konto Klienta– oznacza indywidualny dla każdego Klienta panel, uruchamiany na jego rzecz przez Sprzedawcę, po dokonaniu przez Klienta Rejestracji i zawarciu umowy świadczenia usługi Prowadzenia Konta Klienta.
  2. Hasło– oznacza ciąg znaków literowych, cyfrowych lub innych wybranych przez Klienta podczas Rejestracji w Sklepie Internetowym, wykorzystywanych w celu zabezpieczenia dostępu do Konta Klienta w Sklepie Internetowym.
  3. Strona Internetowa Sklepu– oznacza stronę internetową supvita.pl pod którą Sprzedawca prowadzi Sklep Internetowy.
  4. Produkt lub Towar – oznacza dostępną w Sklepie Internetowym rzecz ruchomą lub ebook w formie PDF będącą przedmiotem Umowy Sprzedaży w ramach Sklepu Internetowego, proponowane przez Sprzedawcę w określonym czasie z których Klient może skorzystać na zasadach tam określonych np. obniżenie ceny, rabat promocyjny, kod rabatowy lub obniżenie kosztów wysyłki.
  5. Cena– oznacza cenę danego produktu znajdującego się na Stronie Sklepu Internetowego. Cena określona jest w złotych polskich brutto (uwzględniająca podatek) należnego Sprzedawcy tytułem przeniesienia własności Produktu na Klienta zgodnie z Umową Sprzedaży. Cena nie zawiera kosztów dostawy chyba, że warunki Promocji stosowanej przez Sklep Internetowy stanowią inaczej.
  6. Umowa sprzedaży– oznacza umowę sprzedaży w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, dotyczącą sprzedaży przez Sprzedawcę na rzecz Klienta/Konsumenta/Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta Produktu za wcześniejszą zapłatą ceny powiększonej o opłaty dodatkowe w tym, koszt wysyłki, której warunki określa niniejszy regulamin. Oraz umowa na odległość, dotycząca zakupu Towaru, zawarta na skutek złożenia przez Klienta Zamówienia w Sklepie i jego przyjęcia przez Sprzedawcę.

INFORMACJE PODSTAWOWE I TECHNICZNE

  1. Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna ale konieczna w celu utworzenia Konta i/lub w celu złożenia przez Klienta zamówienia. Każdy Klient powinien zapoznać się z Regulaminem.
  2. Regulamin skierowany jest zarówno do Klientów będących jak i niebędących Konsumentami (Przedsiębiorcy) korzystających ze Sklepu Internetowego, Usług Elektronicznych lub zawierających Umowy Sprzedaży.
  3. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Sklepu supvita.pl i udostępniany jest nieodpłatnie także przed zawarciem umowy.
  4. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, jego domeny internetowej, strony Internetowej Sklepu, a także do wzorców, formularzy, logotypów, zdjęć oraz treści informacyjnych zamieszczanych na stronie Internetowej Sklepu należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem oraz za zgodą Sprzedawcy wyrażoną na piśmie.
  5. Sprzedawca dołoży starań, aby korzystanie ze Sklepu Internetowego supvita.pl było możliwe dla użytkowników Internetu z użyciem wszystkich popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz typów połączeń internetowych. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze strony Internetowej Sklepu to przeglądarka internetowa w wersji co najmniej Internet Explorer 11 lub Chrome 66 lub FireFox 60 lub Opera 53 lub Safari 5 lub nowszych, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s.
  6. Sprzedawca stosuje mechanizm plików „cookies”, które podczas korzystania przez Klientów ze strony Internetowej Sklepu, zapisywane są przez serwer Sprzedawcy na dysku twardym urządzenia końcowego Klienta. Stosowanie plików „cookies” ma na celu poprawne działanie strony Internetowej Sklepu na urządzeniach końcowych Klientów. Mechanizm ten nie niszczy urządzenia końcowego Klienta oraz nie powoduje zmian konfiguracyjnych w urządzeniach końcowych Klientów ani w oprogramowaniu zainstalowanym na tych urządzeniach. Każdy Klient może wyłączyć mechanizm „cookies” w przeglądarce internetowej swojego urządzenia końcowego. Sprzedawca wskazuje, że wyłączenie „cookies” może jednak spowodować utrudnienia lub uniemożliwić korzystanie ze strony Internetowej Sklepu. Więcej informacji dostępne w Sklepie Internetowym supvita.pl w zakładce „Polityka cookies”.
  7. Warunkiem technicznym korzystania ze Sklepu jest posiadanie przez Klienta komputera lub innych urządzeń umożliwiających przeglądanie sieci Internet, odpowiedniego oprogramowania (w tym przeglądarki internetowej), dostępu do Internetu oraz aktualnego i czynnego konta poczty elektronicznej.
  8. Obowiązuje zakaz dostarczania przez Klienta treści o charakterze bezprawnym.
  9. Sprzedawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne( w tym programy antywirusowe), które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności powinni stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet. Sprzedawca nigdy nie zwraca się do Klienta z prośbą o udostępnienie mu w jakiejkolwiek formie Hasła.
  10. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Sklepu Internetowego supvita.pl w celu prowadzenia przez Klienta działalności, która naruszałaby interes Sprzedawcy, tj. działalności reklamowej innego przedsiębiorcy lub produktu; działalności polegającej na zamieszczaniu treści nie związanych z działalnością Sprzedawcy; działalności polegającej na zamieszczaniu treści nieprawdziwych lub wprowadzających w błąd.

                                               Rejestracja

  1. W celu utworzenia Konta Klienta, Klient obowiązany jest dokonać nieodpłatnej Rejestracji, jednak rejestracja nie jest konieczna do złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym.
  • Rejestracja Konta na stronie internetowej wymaga następujących działań:

Klient powinien wypełnić formularz rejestracji podając określone dane i składając oświadczenia w sprawie akceptacji Regulaminu, przetwarzania danych osobowych, przekazywania informacji handlowych. Na adres poczty elektronicznej Klienta podany przez niego w procesie rejestracji Konta przesłany zostanie link umożliwiający weryfikację Konta. Logowanie do Konta polega na podaniu loginu oraz hasła ustalonych przez Klienta. Hasło jest poufne i nie powinno być nikomu udostępniane

                    Przyjmowanie i realizacja zamówień

  1. Informacje zawarte na stronie Internetowej Sklepu supvita.pl nie stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia umowy sprzedaży.
  2. Zamówienia w Sklepie można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Zamówienia składane w soboty, niedziele lub święta są rozpatrywane następnego dnia roboczego.
  3. Klient składający zamówienie jest zobowiązany do pełnego oraz zgodnego ze stanem faktycznym wypełnienia formularzy na każdym z etapów składania zamówienia.
  4. Złożenie zamówienia stanowi złożenie Sprzedawcy przez Klienta oferty zawarcia umowy sprzedaży produktów będących przedmiotem zamówienia.
  5. Potwierdzenia złożenia Zamówienia dokonuje Klient poprzez wybranie przycisku (pola) oznaczonego „zamówienie z obowiązkiem zapłaty”. Sprzedawca wyśle Klientowi na wskazany przez Klienta adres e-mail potwierdzenie Zamówienia.
  6. Faktura VAT jest wystawiana na żądanie Klienta. Aby ją otrzymać Klient musi poinformować o tym sprzedawcę w momencie składania zamówienia.
  7. Czas realizacji zamówienia wynosi od 3 (trzech) do 5 (pięciu) dni roboczych pod warunkiem, że produkt jest dostępny w magazynie. W przypadku niedostępności towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja lub anulowanie całości zamówienia).
  8. W przypadku, gdy produkt jest niedostępny (brak produktu na stanie w magazynie lub u dystrybutora) i brak jest możliwości realizacji zamówienia, Sprzedający ma prawo odstąpić od realizacji zamówienia w terminie 3 (trzech) dni, licząc od daty złożenia. Jeśli Klient dokonał zapłaty za produkt – Sprzedający zwróci Klientowi uiszczoną kwotę w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych od dnia anulowania zamówienia. Klient może podjąć decyzję o wykorzystaniu środków pieniężnych do realizacji innego zamówienia.
  9. Ewentualnych zmian w zamówieniu Klient może dokonywać do momentu wystawienia paragonu/faktury VAT.

                                              Ceny towarów

  1. Ceny na stronie Internetowej Sklepu supvita.pl zamieszczone przy danym produkcie to ceny brutto ( z uwzględnionym podatkiem) i nie zawierają informacji odnośnie kosztów Dostawy. Koszt dostawy jest podawany osobno. Ceny podawane są w złotych polskich.
  2. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w jego ofercie handlowej, wprowadzania nowych produktów, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych bądź wprowadzania w nich zmian.
  3. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na ceny produktów w zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.
  4. Zamówienia są realizowane wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polski.

                                             

                                             Płatności

  1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:

– płatność blik.

-przelew elektroniczny, bankowy (e-przelewy), za pośrednictwem e-Card lub karta płatnicza (Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, MasterCard Electronic).

-przelew bankowy tradycyjny

Realizacja Zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty Klienta na rachunku  bankowym  Sklepu.

Przy tych formach płatności realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sprzedającego potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od operatora płatności.

Numer Rachunku bankowego Sprzedającego:

MKH-Naturalife Sp. z o.o.,

Filomatów Pomorskich 3c/91, 87-100 Toruń,

nr konta bankowego: ING Bank Śląski SA

nr: 36 1050 1764 1000 0090 8466 7394

W przypadku niedokonania przez Klienta zapłaty na rachunek bankowy Sprzedawcy za złożone zamówienie w ciągu 7 dni roboczych, zamówienie zostaje ANULOWANE.

Na każdy sprzedany Produkt Sklep wystawia dowód zakupu  : paragon fiskalny lub fakturę, które dokładane są do paczki z zamówieniem.

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach, za pośrednictwem Serwisu imoje.

 

                                      Reklamacja

  1. Wszystkie produkty dostępne na stronie Sklepu Internetowego Sprzedawcy są wolne od wad, pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i są objęte gwarancją producenta.
  2. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze: wad fabrycznych, uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu, niezgodności towaru ze złożonym zamówieniem.
  3. W przypadku zgłoszenia reklamacji Klient powinien odesłać reklamowany towar przesyłką pocztową ekonomiczną w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki, na swój Koszt. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych na jego adres „za pobraniem”.
  4. Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest dołączenie do zwrotu produktu paragonu/faktury VAT wraz z wypełnionym formularzem zwrotu. Produkt powinien być odesłany w oryginalnym opakowaniu.
  5. Reklamacja rozpatrywana jest w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sprzedającego przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sprzedający zwróci Klientowi równowartość ceny lub zaoferuje mu inny dostępny towar. Sprzedający pokrywa koszty związane ze zgłoszoną reklamacją w przypadku jej pozytywnego rozpoznania.
  6. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy Klienta, wszelkie koszty związane ze zgłoszoną reklamacją obciążają Klienta.
  7. Nie stanowią podstawy reklamacji różnice w wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi oglądanymi na stronie internetowej Sprzedającego, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora Klienta.
  8. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), są określony powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 Grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, która nabywa produkt w celu niezwiązany z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności produktu z umową sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności Ustawą z dnia 27 Lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. 2002 Nr 141, Poz. 1176 ze zm.)

                           Opinie w sklepie internetowym

  1. Klient Sklepu Internetowego ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego wystawienia opinii dotyczącej faktycznych zakupów dokonanych w Sklepie Internetowym. Przedmiotem opinii może być także ocena, zdjęcie lub recenzja zakupionego produktu w Sklepie Internetowym.
  2. Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który dokonał zakupów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy.
  3. Wystawione przez Klienta opinie są publikowane przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym WWW.supvita.pl
  4. Wystawienie opinii nie może być wykorzystywane przez Klienta do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji wobec Sprzedawcy, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich.
  5. Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej autora.

 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur

  1. Sprzedawca informuje Klienta będącego Konsumentem o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w szczególności rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
  2. Sprzedawca informuje, że pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest atforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).
  3. Klient będący Konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
  4. a) Klient uprawniony jest do zwrócenia się do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 Ustawy z dnia 15 Grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz. U. 2001 Nr 4 Poz. 25 ze zm.) z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży. Regulamin organizacji i działania Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 25 Września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich (DZ.U. 2001, Nr 113, Poz. 1214).
  5. b) Klient uprawniony jest do zwrócenia się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 Ustawy z dnia 15 Grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz. U. 2001 Nr 4 Poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
  6. c) Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy Powiatowego (Miejskiego) Rzecznika Konsumentów lub Organizacji Społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod adresem e-mail: porady@dlakonsumentow.ploraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 889 866.

Prawo odstąpienia od umowy (dotyczy umów sprzedaży zawartych od 25 Grudnia 2014 r)

  1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki, odstąpić od umowy sprzedaży bez podawania przyczyny. Z możliwości odstąpienia od umowy wyłączone są produkty w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczona w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
  2. Odstąpienie od umowy nie przysługuje w przypadku zakupu ebooka. Ebook to produkt elektroniczny, po pobraniu którego nie przysługuje prawo zwrotu, odstąpienia ani wymiany.
  3. Prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Klientom będącym osobami fizycznymi.
  4. Prawo zwrotu nie przysługuje podmiotom prawnym i osobom prowadzącym działalność gospodarczą, jeżeli produkt został zakupiony na potrzeby firmy (osoby prawnej, działalności gospodarczej).
  5. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się wówczas za niezawartą.
  6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić sprzedawcy produkt wraz z paragonem/fakturą VAT/innym dowodem zakupu, na swój Koszt.
  7. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem na adres: MKH-Naturalife Sp.z o.o., ul. Filomatów Pomorskich 3c/91, 87-100 Toruń.
  8. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy zwrócić Konsumentowi dokonaną przez niego płatność, w tym kosztów wysyłki.
  9. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  10. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez Konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść Konsument:
  11. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w sklepie internetowym, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  12. Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do niektórych umów, tj.:

– o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy;

–  w której cena zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy;

– w której Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

– w której Towarem jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

– w której Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

– w której Towarem są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

– o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

                Postanowienia dotyczące Przedsiębiorców

Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów i Usługobiorców nie będących konsumentami.

  1. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym Konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od umowy sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podawania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedającego.
  2. W przypadku Klientów nie będących Konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia umowy sprzedaży.
  3. Z chwilą wydania przez Sprzedawcę produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta niebędącego Konsumentem korzyści i ciężary związane z produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia produktu. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.
  4. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za produkt wobec Klienta niebędącego Konsumentem zostaje wyłączona.
  5. W wypadku Klientów niebędących Konsumentami Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Klientowi stosownego oświadczenia w dowolnej formie.
  6. Ani Sprzedawca ani jego pracownicy, upoważnieni przedstawiciele i pełnomocnicy nie ponoszą odpowiedzialności wobec Klienta, jego podwykonawców, pracowników, upoważnionych przedstawicieli i/lub pełnomocników za wszelkie szkody, w tym utratę zysków, chyba że szkoda została spowodowana przez nich umyślnie.
  7. W każdym przypadku ustalenia odpowiedzialności Sprzedawcy, jego pracowników, upoważnionych przedstawicieli i/lub pełnomocników, odpowiedzialność ta w stosunku do Klienta niebędącego Konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości zapłaconej Ceny oraz kosztów dostawy z tytułu ostatniej umowy sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Klienta niebędącego Konsumentem.
  8. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem niebędącym Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
  9. W odniesieniu do Klientów niebędących Konsumentami Sprzedawca może dokonać zmiany Regulaminu w każdym czasie na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

                              Postanowienia końcowe

  1. Regulamin obowiązuje od dnia 08.2024r
  2. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu.
  3. Wszystkie znaki towarowe, nazwy produktów i ich zdjęcia oraz opisy znajdujące się na stronie Sklepu Internetowej Sprzedającego stanowią jego wyłączną własnością i zabrania się ich usuwania, kopiowania, edycji, rozpowszechniania, używania do celów handlowych lub prezentacji na innych stronach internetowych bez jego zgody.
  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy ustawy o prawach konsumenta, a także innych właściwych ustaw.
  5. Do umów zawartych przed dniem 24.05.2014 roku znajdują zastosowanie postanowienia poprzedniej wersji Regulaminu.

FORMULARZ REKLAMACJI SUPVITA

FORMULARZ ZWROTU SUPVITA